سی بی بارسا

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

اخبار مهم

دنی آلوز: علاقه بارسلونا به کوادرادو باعث افزایش انگیزه من است
بازديد : 65

دنی آلوز: علاقه بارسلونا به کوادرادو باعث افزایش انگیزه من است

 

دنی آلوز به Marca گفت: "اگر آنها بتوانند او را جذب کنند، پس من آنها را برای انجام این کار تشویق می کنم. این [علاقه بارسا به کوادرادو] مرا اذیت نمی کند. در مقابل، او بازیکنی است فوق العاده، جوان، و به همراه تیم باشگاهی و ملی خود بازی های بسیار خوبی داشته است.

 

شما می بینید که باشگاهتان به دنبال افزایش کیفیت است تا رقابت کند و این برای من یک انگیزه محسوب می شود."


بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط راحین در تاریخ 1393/04/20 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

راحین گفته:

چرا باید بدم؟؟
پاسخ : همین جوری

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

سامانه پیامک گفته:

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش

[تبادل لگو با ما]

دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما دوستان ما
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف